שיעורי משחק וקצב בראש אחר

משחק קצב - מתחברים לגוף

מה זה "משחקצב"

miashakezev

עולמות הקצב, המשחק והתנועה מאפשרים לילד מרחב ביטוי נוסף
בו הוא יכול להביע את עצמו ללא מילים, רק באמצעות הגוף ! 

זוהי יצירה משתופת בין ילדי הכיתה המאפשרת לילדים לקבל תחושת סיפוק, הצלחה ובטחון עצמי. 

הסדנה הנה מקום בטוח להבעת כל רגש גם אם מדובר בכעסים, באגרסיות ובפחדים. רגשות שבאמצעות התנועה, המשחק והקצב מתועלים למקום אחר – מקום שניתן לעבד אותו, מקום אשר הופך ליצירה שניתן לחוות לראות ולשתף עם ילדים אחרים…

מוזמנים לצפות בסרטון קצר - כי אין טוב ממראה עיניים

0

ילדים שמחים

0

שנים של ניסיון עם ילדים

0

שעות לימוד בבתי ספר שונים

השיעור מעודד את מיטב הערכים החשובים לבנייתנו כבני אדם מצליחים, אכפתיים ובעלי חזון ורצון לשנות

ריכוז, עבודת צוות, הקשבה פיתוח קואורדינציה וזריזות מחשבתית

הומור ואינטראקציה חברתית תוך הקשבה לעצמך ולמשתתפים האחרים.

העלאת הביטחון העצמי, בניית מנהיגות, שיפור הזיכרון, פיתוח יצירתיות.

עוד על הסדנאות

השיעור מלמד קצב באמצעות תיפוף גוף ומהווה בסיס לכל אמנויות הבמה .
משחק קצב הינה שיטה ייחודית לשיפור יכולות אישיות, יצירתיות, תקשורת
בינאישית ותחושת מיטביות באמצעות תיפוף על הגוף.
וזוהי דרך מצוינת לשיפור יכולות אישיות וחברתיות :
• למידה: שיפור מיומנויות למידה כמו זיכרון התמדה קשב וריכוז
• מוסיקלית שיפור תפיסת תבניות מוזיקליות ומקצבים שונים –
• חשיבה יצירתית
• קואורדינציה
• בטחון עצמי
• גופנית תנועתית שיפור מיומנויות הגוף ליצירת תוצרים ולהבעה –
• בין אישית שיפור ההבנה החברתית, עידוד פעולה והקשבה פעילה, יצירת –
שיח רגשי ואמפטי וקבלה עצמית וקבלת האחר
• ערכם המוסף של תרגילי תיפוף על הגוף הוא המגע דרך יצירת מקצב
קבוצתי ואישי , חוויה ייחודית ובלתי שגרתית שיש בה הכרת הגוף והנפש.

שימוש בקול, קצב ותנועה הוא קל וטבעי לילדים במיוחד עד גיל 11 . זוהי טבעיות שהולכת ונאבדת ככול שמתבגרים לכן חשוב מאוד לשכלל אותה כל עוד אפשר.

ילד מרגיש בנוח להשתמש בקול, לשחק דמויות שונות, לנוע בכבדות כמו פיל או לדלג בקלילות כמו איילה וזה הזמן המתאים לפתח יכולות אלו מפני שבגילאים יותר מאוחרים נאבדת הטבעיות הזאת- הילדים נהיים יותר נבוכים, חוששים יותר מהסביבה ופחות מאפשרים לעצמם להשתטות ולהנות.
באמצעות סדנאות קצב משחק ותנועה אנחנו משמרים ומעצימים את עולם הדימויים העשיר של הילד, מאפשרים להם לחוות את עושר העולם הפנימי שלהם באמצעות תנועה , קול ומוזיקה. אנו נותנים להם כלים ויכולות להביע את עצמם ולגלות גם את היצירתיות שבתוכם וגם את היכולת לעבוד כחלק מקבוצה ולפתח את יכולת ההקשבה הן לעצמם והן לחבריהם בקבוצה.

מי אתה ? אלון הררי.

שמי אלון הררי אני בן 42 – חי ונושם מוזיקה ותאטרון (:
 בוגר בית ספר למשחק “בית צבי” , Master N.L.P ובעל תואר שני בחינוך והוראה מטעם “סמינר הקיבוצים” זה חמש עשרה שנים שאני מלמד בעשרות בתי ספר בישראל סדנאות של קצב, תיפוף גוף, משחק ודרמה – באמצעות השיטה הייחודית שפתחתי – המשלבת אלמנטים מעולם המוזיקה והתאטרון. אני והילדים מצליחים  להפוך את השהות בכיתה לבלתי נשכחת – עד שהם מוכנים להישאר בשיעור גם בהפסקות. 

 

החזון החינוכי שלי הוא : אנשים “טובים “
טוב איכותי
טוב מוסרי
טוב חברתי
החזון המעשי הוא “חיבורים “
תפקידנו המחנכים לאפשר לתלמידים לבצע חיבורים
ולאפשר להם ליצור ע”י הדמיון
במילים, בתנועות ובהקשות על הגוף

 

ומה בעצם אני מציע לך

סדנאות חווייתיות מגבשות ומרגשות

משחקי תנועה וקצב לילדים ולהורים

לומדים ליצור קצב באמצעות מחיאות כפיים, רקיעות רגליים והקשה על אזורים שונים בגוף  ולהפיק קולות וצלילים שונים מהפה וגם לנוע בחלל לפי מקצבים ודימויים שונים, ליצור מכונות קצב באמצעות שילוב של תנועה וקול ונוגעים קצת במשחקי קצב שונים – חוויה מרגשת.

"ילדים עם קשיי קשב וריכוז, ילדים היפר אקטיביים, ילדים עם בעיות חברתיות מוצאים בסדנה חיבור אישי משמעותי ומרגישים שוויים"
הדס שליו
אמא תל אביבית

רוצה לשמוע מה יש להורים נוספים להגיד ?

בלחיצה על המשולש אפשר לגלות לבד !

נגן וידאו

למה אני עושה את מה שאני עושה ?

חלק קטן מהתשובות אפשר לקרוא כאן :

"אלון - תודה על השיעורים, לימדת אותי הרבה מאוד, היה לי ממש כיף"

רותם כהן – ה2 בית ספר הירוק הוד השרון

"אלון אתה מורה מדהים גם לילדים וגם לחיים"

שני דהן – ד2 בית ספר דורון רמת השרון

"אלון אתה מורה מדהים תמשיך להצחיק אנשים ולעשות להם טוב בלב"

עדי נדב – ה2 בבלי ירושלמי ת”א

אני מבטיח לחזור אליך במהירות 

ליצירת קשר והשארת פרטים

Address

רעננה

Phone

052-346-5661

Email

alonharary@gmail.com

דילוג לתוכן