מה כולל טקס החתונה ומהו תהליך ההכרות איתי?

איך מתכוננים לקראת טקס החתונה

הטקס החילוני הוא בחירה. משמעות הבחירה היא שהזוג לוקח אחריות על הטקס והוא שמחליט מה יהיו התכנים. כל מילה או מחווה המתרחשת בטקס היא רלוונטית עבורכם, החתן והכלה. כל מה שאינו רלוונטי – אינו נכלל בטקס. רלוונטיות לחיי הזוג הוא קריטריון לגבי מה שייכנס לטקס ומה שלא.

מיד אחרי שהזוג משאיר לי את פרטיו באתר או בטלפון אני חוזר אליו ואנו מנהלים שיחה קצרה והכרות ראשונית בודקים תאריכים וזמינות ובידה והכל מתאים אנחנו קובעים להפגש….

IMG_0997

במפגש אני לומד להכיר את הזוג והם אותי – זוהי מעיין פגישת הכרות לא מחייבת וללא תשלום, אנו לומדים להכיר אחד את השני ובודקים האם אנו מתאימים , אנכי לבני הזוג ולאופי שלהם והם אלי – * * כן יש זוגות שאני אומר להם בסוף השיחה שזה לא יעבוד ביננו ומפנה אותם לקולגות שלי שנראה לי שיתאימו יותר. אחרי המפגש במידה ואנו מוצאים לנכון שאנו רוצים לעמוד יחד בחופה, אני שולח לזוג בריף שאלות קצר שהתכוננו למפגש הבא שלנו, במפגש השני אני לומד להכיר את הזוג טוב יותר ואנו מפתחים את סדר הטקס ואת הדברים החשובים להם , בסוף המפגש השני יש לנו את סדר הדברים שהולכים להיות בטקס ואת הרעיונות העיקריים שיהו בו, מיד אחרי המפגש אני שולח לזוג את סיכום הדברים אליהם דיברנו ואת נוסחי הכתובה שאליהם ירצו לחתום, וברגע שהם מאשרים אני יושב לכתוב את הדברים, אני נעזר כמעת תמיד במקורות ומידי פעם גם כותב שירים במיוחד לטקס. במידה והזוג רוצה אני שולח את הדברים לאישור – אפילו שרוב הפעמים הזוג מעדיף להשאר מופתע בטקס. כמובן שעד הטקס עצמו יוצא לנו לדבר בטלפון עוד כמה פעמים וביום האירוע אנו נפגשים שוב, במידה והזוג רוצה שינויים אחרונים אני משנה ברגע האחרון אנו מתחילים את הטקס בחתימה על הכתובה ולאחר מכן נפגשים בחופה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן